Sjukling

Fan jag börja få en aning av att det är krassel på gång! Jag orkar inte! Vet inte om jag åkt på nån mild variant av urinvägsinfektion, har ju aldrig haft det så vet inte hur det ska kännas. Men tanterna på jobbet med lite mer livserfarenhet sa att det lät som att det kunde vara det. Lite rädd är jag att det kan vara en cysta i äggstocken igen, hade det för många år sen nu men jävlar vad det gjorde ont. Sist jag hade mens var det som det satt en kniv i ena äggstocken och nu börjar det ila på samma ställe och mensen är bara dagar iväg... Jag hatar sånt skit när man inte vet vad det är. Det kan ju vara ingenting också. Det är ju bara att vänta och se. Jag är fan inte den som går till vårdcentralen i första taget. Hoppas jag får mensen i helgen så får vi se om värken går över nåt efteråt.
Jag har förjävla ont i tuttarna också, de är typ übersvullna och ömma som fan. Gustav får sitta och massera dem på kvällarna, det gör svinont men på ett skönt sätt, som när man är stel i nacken typ.

Usch jag känner mig liten och ynklig, Gustav är inte hemma förns om två timmar, jag skulle behöva ligga och vara ynklig i hans famn. Då skulle livet kännas mycket bättre. Mmm... en skål kalaspuffar skulle jag behöva.

Nej, nu ska jag hälla i mig massa tranbärsjuice och fundera på något att laga till kvällsmat. Makaroner och ketchup är jag mest sugen på. Men det är ju inte så jätte gi-vänligt. Har som tur är bunkrat upp med massa mörk choklad och ost i diverse former, men man måste äta mat först. Kanske skulle svänga ihop en sallad. Även om jag åt det till lunch... Nej, blir nog en gi-tallrik, massa grönsaker, ägg, avokado, kanske lite basilikapuckar, ost och majonäs. Fan det lät som en förjävla bra plan! Då kommer alla basilusker lämna mig ifred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback