Signing out

Ooouf, trött nu, har tagit mig ett långt varmt bad för att motverka min frusenhet. Är jättefrusen, man kan ju tro att det är vinter!
Tappade upp ett rysligt varmt bad med badsalt från Lush, som jag fått i present, skulle aldrig köpa nåt därinne annars haha, tände ett ljus på badkarskanten, dukade upp med lite Marabou Premium 70% Darm Mint. Muuums!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kela med min lilla Giza, upp tidigt imorn. Gustav ska åka och köra go-cart, jag funderar på att gå upp till morsan och hjälpa henne röja lite. Kul. Behöver iof kanske ligga hemma och ta det lugnt, har inte råd, för att inte tala om tid att bli sjuk!

Nu hoppade Giza upp på skrivbordet och tittar på mig med sina stora ögon och spinner åt mig. Hon tycker nog att mamma ska gå o lägga sig så hon kan gosa in sig i mammas bukfett. Myyys.

Jaja, better listen to the cat, she's got some nasty claws. Men hon luktar gott, som en bebis! Min alldeles egna lilla bebis! Vad ska man med barn till när man har världens underbaraste katter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback