Show me you teeth

Varit vaken sen sju, drog mig ur sängen närmare 8. Sköönt, låg i solen och mös med Giza och fick lite ny energi. Har sovit med inpackning i håret så jag tänkte att då måste jag ju köra hela vägen så jag färgade ögonbrynen och gjorde en mudmask medan jag städade badrummet. Det är ju fredag hallå! Måste ju va snygg! Snacka om att vara snygg då, min man! När han gick till jobbet idag blev jag lite nykär faktiskt! Han hade lila jeans, vit skjorta, svart väst, lila slips och en grå kavaj över. Dessutom klippte jag honom igår så han såg helt superstylad ut! Ooouh what a man!

Ikväll blir det Sex and the city-fest, eller fest o fest, vi ska ses hos Linda kl 19, dricka cosmopolitans och sen gå på bio och se filmen, kan ju bli riktigt trevligt! Kanske skulle ta med stora kameran så vi kan ta lite snygga bilder?

Ska ta och gå ut med Zion nu tror jag. Måste hitta på nåt att ha på mig sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback