Shoppingäventyr @ Maxi

 

Åh förlåt mig! Ingelsta Shopping heter det ju nu... oouuu.

 

Tittade in en sväng(läs 3.5 timme) på Ingelsta Shopping och shoppade lite, men för att orka med det var vi tvugna att ta varsinn latte och dela en cookie, lite shoppingenergy så att säga!

 

Jag hittade en sjukt söt prinsesskrona på Lindex som jag fundersr på att köpa o ha i sommar!

 

Maria hitta en konstig klännig och jag en hatt på Kappahl.

Seriöst det är ju bara kärringar som handlar där!

 

Shoppade en masa annat men det orkar jag fan inte ta kort på nu. Jag måste faktiskt sminka mig och gå till jobbet hallå. Måste röra på mig lite extra för jag köpte ett par shorts på JC (ja där fjortisarna handlar, so?) och råkade slänga kvittot, och de är tiiighta! Bara till o banta! Kör ju min milda Gi-diet nu där jag tillåter mig äta dinkel och surdegsbröd. Men jag kanske skulle utesluta carbsen helt nån vecka så jag kan ha mina nya fina shorts? Vi får se hur det blir med den saken... köpte ju en hel dinkellimpa på Ica igår, mmm det är så gott! Med massa stark ost! Tog två tunna skivor idag med whiskeycheddar till frukosten. Vill bara mosa hela nyllet fullt med mer!:D

 

Fan man kanske skulle ha vita jeans idag? Då är det sommar på riktigt när de åker fram! Frågan är om de inte är för stora, jag köpte dem för 10kg sen...

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback