Sexytime

Let me try my body around you - I bet you know what I mean.

I'll let you whip me if I missbehave.



Var en sväng på bolaget förut och inhandlade lite vätskor. Blev en Castillo Diablo CS, gööörlänge sen jag köpte det! Sen hitta jag nån Rumänsk Merlot, och jag tänkte ju att vi ska ju resa genom Rumänien i sommar så jag måste ju testa kvalitén! Jag vet inte om det var ett gott eller dåligt tecken att den enda symbolen för vad det passar till var två glas som skålade. Jaja vi tänkte ju ta lite ostbricka, lite bullar, lite frukt och kanske lite popcorn - jag vet värsta gormetblandningen - och mumsa i oss ikväll som värsta fettona! Och då passar det ju att skåla lite i rött!

Var föresten hos Ninos på Sandy's och käka sub med räkröra efter jobbet. Det är såååå gott. Eftersom vi ändå fläskat i oss där kan vi ju lika gärna fortsätta! Kommer däcka direkt så trött som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback