SATC 2 - Premiärmingel!

 

Förfestmiglade hemma hos Linda med Cosmopolitans, megastora jordgubbar, massa choklad och annat mys i väntar på premiären av SATC 2. Alla var ju jättetjusiga i fina vita kläder, vilket var helt random och inget vi bestämt! Men det ser ju snyggt ut, som ett gäng oskulder!

Lyckade Evelina sprang ju utan paraply genom stan efter jobbet i världens dyngregn, det är tacken man får för att man för en gångs skull fönar håret! Menmen det bjuder jag på! Dessutom hade jag ju mina oingångna slingbacks med massa klack så gick ju inte för fort att komma fram haha:D Tur att cosmona var upphällda när jag väl var framme så att nerverna fick lugna sig lite!

Senare drog vi oss ner till filmstaden där vi hade nästan en hela rad för oss själva (undra på när vi var 11 brudar!). Efter filmen drog de andra ner till Manésa och tog lite cocktails, tyvärr hade jag lilla Zion att ta hand om så det blev hem och rasta honom. Blir med cocktails nästa gång! Hade riktigt trevligt så länge det varade iaf och det är ju det som är huvudsaken!

 

Psst... kolla noga på första och sista bilden... do you see it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback