Så jävla drygt!

Fuck Kneippen alltså, okej jag vet att jag har tjatat jättelänge om att bo där... MEN! Nu var jag och ZIon ute på kvällspromenad där runt åbackarna, ja då har de anlagt en jävla fors tvärs över gångbanan. Jaja tänkte jag, det ser inte så djupt ut och skuttar försiktigt över och blir lite blöt om fötterna. Går en bit till och kommer fram till en typ 7 meter bred och 15cm djup flod. Öööh, tror vi vänder tillbaka... Zion helnöjd över att få plaska i vattnet drar nästan omkull mig när jag försöker hoppa mellan de grundare partierna, tjena plask och så var jag dyngsur om fötterna.

Sen var det två turister som flörta med mig när jag kom där och gick med mina plaskande skor.

"Oouh, is the dog dangerous *flörtflörtflört*"
"yes." *stampaiväg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback