Pluggelipluggplugg

Gu va duktig jag är som pluggar, synd bara att när man är helt 100 på en grej så får man reda på att det är ändrat i typ december 2009. Gaah. Får fixa bonniers 2010 nu, skit. Har surfat runt på massa sidor och tagit lite olika teoriprov och gjort anteckningar. De ser lite ut som grekiska, vet knappt om jag själv kommer förstå mina stödord, men ofta räcker det med att man skrivit det en gång så kommer man ihåg det. Om man har min hjärnkapacitet iaf:P

Hitta en sida som man kunde köpa onlinekurs på som hade värsta arkivet med frågor, där hade de även en tävling om att få tillgång till kursen gratis, jag ska vinna! Jag är snål! Woho! Watch out you bitches! Nu kommer tant Evelina och ska köra över er ungdommar med glittrande drömmar om ett körkort! Fuckers!

Känner mig riktigt duktig som tagit tag i det här, även om jag är skitskraj för att komma ut i trafiken. Rondeller och dragläge skrämmer skiten ur mig! Lite mer plugg så blir jag nog lugnare, annars skulle jag ju kunna lusläsa olyckstatistiken och aldrig sätta mig i en bil igen....

Nej nu är det sovdags! Håller tummarna för bättre väder imorn då! Upp tidigt och fixa mig så jag hinner gå via Gittan och göra synprovet så jag kan posta körtillståndet innan jobbet! Klapp på axeln på den alltså!

Seriöst sen när jag väl gör provet så lär det vara skitlätt och jättefjantigt så jag ba vafaan. Jaja, då lär jag vara en bättre medtrafikant än andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback