Onsdag: nu ljusnar det!

Blev långsovmorgon till sist, kände att det är ju inte så bra att sola när jag är lite halvsjuk. Gittan sa det till mig nån gång att man blir sjukare då och det känns som att det kan stämma, man ska ju lyssna på de äldre! Inte för att Gittan är en dag över 25 (nu fick jag pluspoäng va?).

Snorar fortfarande men det är typ lösare nu och det lilla slem jag hostar är typ klart, okej visst är det intressant att läsa om mitt slem! Men man kan ju se på slemmet hur sjuk man är, är det genomskinligt börjar man ju bli frisk, innan var det ju baoutaäckligt! Känns bra! Ska nog inhandla lite näsdroppar för lite kan nog vara allergi, men ögonen kliar inte som de brukar så mesta är nog förkylningen. Hur som helst känns det jävla bra! Men ta i trä annars är jag väl dyngsjuk imorn!

Jaja dags att sätta lite fart, jobbar sent ikväll, hoppas vädret är schysst så jag får ändan ur vagnen och gå en timme då. Sen måste jag verkligen trimma ögonbrynen, snart är de så buskiga att jag inte ser något! Skulle gjort det igår... men jag sket i det.

Som sagt, sätta lite fart var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback