Onsdag: idag vänder veckan!

Jani nu blir det annat ljud i skällan! Höll på att stänga av klockan imorse och då kan jag lova en som försovit sig, men i samma sekund som jag sömndrucket tröck(ja tröck är ett ord) på knappen så insåg jag mitt misstag och vaknade till, drog mig en liten stund bara sen var det upp o hoppa som gällde!

Har laddat med knäcke med bormästarost, islatte och vitaminer. Ska ta och hoppa i lite kläder och sminka mig nu, känner mig peppad inför jobbet. Ska slänga ut massa konton och förmånskort idag, ska sätta Simon på att städa lite haha:) Han måste ju tuktas!

Var inne på
Robert Aschbergs mustachblogg förut och läste, han hade lagt upp en bild från när filmteamet sitter och käkar på en uteservering precis på vätterns strand. Såg så underbart ut så nu vill jag ha sol i helgen så vi kan dra ut och cykla! Kanske kampa lite (så blir Gustav överlycklig). Får se om det går att lösa med Zion bara, vist kan man cykla med honom men inte mer än några km, går ju mycket långsammare och han orkar ju inte springa hur mycket som helst.

Fan nu har jag ju brottom! Iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback