Morgenmysen

Vaknade vid 6-tiden av världens solskensdusch! Härligt härlig, låg o solade mig i sängen tills klockan ringde en halvtimme senare. Sovit rätt bra inatt faktiskt, har varit lite si och så med det senaste dagarna, sover så lätt så jag vaknar av minsta lilla och så måste jag springa upp o kissa med min pygméeblåsa. Men inatt har jag nog sovit rakt igenom, eller jag vakna när Gustav kom o la sig och prata för sig själv. Haha, mupp.

 

Kissarna har sin plats brevid min huvudkudde, Giza gosar in sig i Lupins tjocka päls, hur mysigts som helst!

Idag blir det en tur till Eskilstuna för att arbeta, de hade akut personalbrist för några hade blivit sjuka, hoppas fan inte att det är nån epidimi bara! Gaah! Så jag ska upp och visa vart skåpet ska stå! Haha närå, jag ska vara så ödmjuk så:) Har laddat med kaffe och nåt gott bröd från pågen och så lite dinkelfras till det, mums! Dinkelfras är som havrefras fast på spältvete som det heter på svenska! Jättegott, gillar inte havrefras men de här är jättegoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback