May 1th

Herrejesus! Det är redan MAJ! Känns som igår det var januari, jag pendlade till Nyköping, feruari flög iväg och i örjan av mars var vi i Berlin. Det är snart 2 månader sen vi spatserade på Kufurstendamm, nu är jag sugen på att köra en Londonweekend. Gosia var där en dag nu i veckan, hon har ju lyxigt med en bror som bor där som hon kan sova hos, bara sticka iväg när det passar henne! Det hade varit jättera väder och butikerna var fullproppade med sommarkläder! Gaah! Jajaja, vi ska iväg 5 veckor i slutet av sommaren så har ju inte direkt plats med en shoppingweekend i London i budgeten, men ack! Fan vad kul!

Kolla precis Ryanair+Hotels.com, åka bort helgen vid min födelsedag, 3 nätter plus flyg för under 2000. Shitpommes alltså! Men neeej Evelina, vi ska spara pengar till cykelsemestern! Fick lite tips av ett ungerskt par på jobbet för nån vecka sen, tjenare deras kampingar är ju värsta lyxen! Kollade in en kamping som ligger mitt i Budapest som kommer att kosta 200kr natten, det är helt stört billigt för den var riktigt fin. I Italien betala vi typ 350kr för en plats på en leråker!

Håhåjaja, ska ta och kolla om jag kan få en tvättid imorn, har typ inga rena kläder kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback