Lördagsnöjen!

Woho! Duktig Evelina!

Cykla upp till mormor i världens jävla motvind, fy fan, höll på att dö på riktigt! Väl hos mormor åt jag lite tårta och nån kaka... bara nån enstaka sådär... sen cyklade jag hem igen och nu har jag och Maria 2 varit ute och gått i lite över en timme. Hur skönt som helst!

Ska ta och unna mig lite skoj nu, frosta av frysen och städa köket, woho vad roligt! Sen blir det matlagning och fylla frysen med matlådor! Ja vad ska man annars göra en lördagskväll?

Ska nog sticka över till Lidl och se om man kan göra några fynd haha, känns nästan pinigt men jag orkar inte cykla till Willys! Fast fan de stänger ju om 20min! Gaah, blir lite tight kanske. Skippar nog det fan... får väl ta en minisväng på Coop. Det är ju så förbannat dyrt bara!

Hmm... vad ska man laga då? Några råkakor med ost, lasagne, något åt det indiska hållet, kanske pizzasnurror... jani. Ska riva ut hela frysen och se vilka skatter som gömmer sig därinne som man kan göra något roligt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback