Känns inte bra

Fan! Jag tror jag håller på att bli sjuk! Jävla skit! Jag har inte tid att vara sjuk! Gaah. Halsen börjar ömma, känner mig febrig men värst av allt är att jag har ont i huvet och känner mig yr - inte bra på mitt jobb. Hade världens huvudvärk när jag gick o la mig igår så jag drack massa vatten och hoppades på att det skulle försvinna under natten, men icke. Jag har fan inte tid att bli sjuk säger jag! Och jag vill fan inte förlora alla pengar man gör när man går hem från jobbet. Men det är väl som alltid, jag går i nån vecka nu utan att det bryter ut men smittar ner alla i min omgivning så de blir dundersjuka.

Önskar nästan att jag blev sådär riktigt supersjuk så jag verkligen bara kunde sjukanmäla mig och känna att okej men Evelina du måste vara hemma! När jag är lite halvtaskig kör jag bara på som vanligt, och krasslet hänger kvar.

Uschusch jag orkar inte ha en klagoblogg idag, nu ska jag duscha och sen få i mig lite frukost. Matlusten är typ noll, men en islatte sitter nog fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback