Hemma igen

Har varit på äventyr i eskilstuna idag! Hade för jävla snygg outfit men blev aldrig till att jag tog nån bild, det var ju dumt! Hade iaf mina lycratights, blommigt linne, ljusbeiga mc-jacka och matchande slingbacks med kilklack. Ni hör ju själva succé!

När jag kom hem hade Gustav en underbar överraskning till mig! Hnab hade varit och plockat ut vårt torkskåp och istället har vi nu en bänkskiva i ek längs hela kortsidan där jag kan ha alla mina skönhetsattiraljer! Enda problemet nu är ju att resten av badrummet ser skittråkigt ut, imorn blir det shopping kan jag lova! Ska lägga ut bilder tagna med vår nya Canan Eos D30 sen, men orkar inte lista ut hur den funkar just ikväll. Är bra trött kan jag lova!
Gustav håller på att fixa mat åt mig nu, läs: åker till Neptun och köper 2 Paradiso med vitlökssås!
Ska bara fetta ikväll, pizza, vin, popcorn, kanske lite vattenpipa, ska se om vi har något bra att titta på. Kanske nån Oscarnominee vi missat.

Gäsp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback