Händelserik morgon

Usch ja, vaknade av konstiga ljud, typ som nån höll på att sätta upp ett tält eller nåt, fick för mig att det var Gustav som gått upp för att gå ut med Zion, men när jag öppnade ögonen såg jag inget, då kom jag på vad ljudet var, prassel från en väska som Zions agilitytunnel ska ligga i. Jävla katter låt mig sova tänkte jag och böjde mig över sängen för att schasa iväg dem eftersom jag nu trodde att de var de två som busat och väckt mig. Men på golvet ligger Zion och ser jättemuppig ut, jag vrålar ut GUSTAV VAKNA! Zion hade precis börjat få ett epilepsianfall. Fy fan jag får sånna rysningar bara jag tänker på det, hade han sovit i köket eller vardagsrummet hade jag inte vaknat, hade det inte legat skit på golvet som han i anfallet sparka på hade jag inte vaknat.
Han låg där och sprattlade och dregla, när Gustav sparng och hämtade medicinen började han krampa och för en stund slutade han andas utan låg bara skakandes i kramp. Fy fan så rädd jag blev. Vi bar upp honom i sängen och efter några minuter som kändes som timmar såg vi hur han sakta började komma tillbaka. Nu är han hur glad och pigg som helst!

Har varit ute och kissat med honom och han var hur normal som helst, känns bra. Han har tillomed busat lite med Lupin!

Själv har jag eftersom jag ändå vaknade så tidigt fått lite gjort, blev en stund i solariet, städ av vardagsrum och fix av kök, även om hela köksbordet är en stor jävla soptipp med Gustavprojekt, Evelinauniform och annat skräp så ser det lite fräschare ut! Ska mysa massor med Zion idag men ska även cykla ut till ingelsta tror jag, kolla på lite fint till badrummet och sådär!

Kommentarer
Postat av: Wowgoldeu

Nice site, cool background. toni.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback