Grått

Men hallå! Usch alltså, vart är min sol?

Jag ville ju ha sol och inspiration idag! Istället blev jag dyngsur när jag gick ut med Zion imorse, han var ungefär lika glad över vädret som jag och ville bara hem igen. Körde upp Gustav ur sängen och lagade lite frukost, jag börjar få pli på hans frukostrutiner. Jag tror han blir lite inspirerad av min frukost, jag gör en fin assiett med ägg och grönsaker så att det ser fint ut, viktigt det där med färger, mycket roligare att äta om det ser fint ut ju! Zion fick lite ost i sin matskål, då blev han glad kan jag lova, ost är ju typ det bästa som finns! Gustav gjorde sig också en assiett med lite ägg och grönsaker plus att han tog en macka till, i vanliga fall dricker han typ en halv kopp kaffe och sen ser han ut som han åkt virvelvinden i 3 timmar. Jag ska nog få fason på honom! Frukosten är det viktigaste målet, det vet väl alla?

Känner mig lite piggare idag, ska se om jag kan få något vettigt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback