Förnedrad

Seriöst, hur jävla kul är det?

Mannen som jag tänkt gifta mig med och skaffa en underbar barnaskara med hade tydligen andra planer. Okej om han inte kände likadant för mig. Men att jag ska behöva få reda på att han haft en romantisk helg i Stockholm med en anna kvinna på det sättet är bara förnedrande. Det var ju mig han skulle introducera för sina vänner, det var mig han skulle sitta i gräset och mysa med. Men istället har han nu henne. Men vad ska jag göra, hon är ju hur snygg som helst. Vad har jag att komma med? Vi spelar ju i helt olika ligor.

Fan ta dig Alexander! Du har krossat mitt hjärta och jag kommer aldrig att förlåta dig! Även om du alltid kommer att ha en plats i mina våta fantasier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback