Evelina - sjukt trendig!

Kolla vad jag inhandla igår! En platsPlast! Fan det är svårt att stava rätt, plastklocka ska det vara! Fick den rysligt billigt mer säger jag inte, alla kan ju tro att jag går runt med en 800kr's klocka på armen haha!

Sen köpte jag mintgrönt nagellack från Viva la Diva inne på Lindex. Jättekrämigt och täckande lack, verkar lovande, bara kört ett lager, ska se hur bra det håller. Viva la Diva brukar ju inte vara så jävla bra annars vad gäller lack direkt... Men jag var ju tvungen att haka på den mintgröna trenden, jag älskar ju den färgen! Skulle vilja ha hela köket mintgrönt men det går inte Gustav den torrbollen med på!


Kommentarer
Postat av: någon...

kapahls barnavdelning är ju klockan fron

2010-05-08 @ 21:18:49
Postat av: fille

Snyggt nagellack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback