Ett steg i rätt riktning

Såja! Nu är man inskriven hos YA. Eftersom mitt lämp. har gått ut så fick jag beställa ett nytt så så fort jag får det så är det bara att tuta och köra! Ska kolla upp mina lediga dagar o sådär, bra att känna Gittan i receptionen så hon fixar bra tider åt mig haha:)

Ska ta en omgång till med Bonniers och pluggapluggaplugga teori. Rätt bra fan! Ska kunna allt när jag sätter mig i bilen, sen blir det till att ta provet så fort som möjligt, ska boka halkan relativt snart också, så jag får lite eld i arslet. Vill gärna ha kortet innan min födelsedag. Som en present till mig själv. Okej den kostar men det är det värt! Sen kan vi hyra bil och åka på bilsemester haha:D Eller till tyskland och handla sprit! Woho! Bäst kommer det vara när Zion ska åka mellan Norrköping och Malmö om man bara kan lösa det med bil.

Fan nu känner jag mig pepp! Tänkte lägga mig på soffan o se Gossip Girl tills Maria sluta jobba men jag tror jag ska plugga lite istället faktiskt! JA! Bra Evelina!

Woho! Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback