Dagens motion - check!

Sådärja, nu har jag och lilla hunden tillsammans med Carro tagit oss runt åbackarna och lite till, har nog brännt den där mumsiga bananbakelsen nu så att jag kan unna mig lite mer mums haha!

Lägenheten är i kaos - som vanligt! Så nu tänkte jag städa lite iaf, sen laga nån riktigt mumsig mat och se på tv. Jag vet - värsta lördagsnöjet. Men känner inte för att göra något, vill bara vara hemma med Zion, man är ju lite rädd att nåt ska hända igen.

Hittade fint duschdraperi på Hemtex förut som jag ska sy om till eett mindre draperi att ha under nya badrumsbänken så man slipper se kattlådan o sånt, kanske jag ska ta mig i kragen och göra det nu ikväll så det blir gjort!

FAAAAN! Nu satte de där jääääävla fjortisarna i lägenheten på sin stereo igen. Det vibrerar i hela golvet. Okej att spela musik men fy faan. Hade jag inte varit så sjukt feg så skulle jag stormat ner och skällt ut dem! Istället ska jag skriva ett väldigt argt meddelande till vår värd. Seriöst jag kanske skulle flytta in på sånt äldreanpassat boende, där förekommer inget basdunk.

Bah, nu ska jag gå o sura lite på grannarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback