Dagens Gi-frukost!

Erkänn ni blev sugna!

 

Man blir ju så mycket mer inspirerad till att äta rätt när man lägger upp det lite fint, och som jag sagt tidigare: färger! Naturliga starka färger gör ju att det ser godare ut och man blir glad av att äta! Även om gröt är gott, hur kul ser det ut med en gråbeige sörja på tallriken? Shit nu tittta solen in genom fönstret, den här dagen kan bli hur bra som helst!

Råka stänga av klockan när jag skulle snooza förut så jag försov mig lite så det blev ingen promenad upp till Gittan, får se om jag hinner imorn efter jobbet!

Ikväll blir det långpromenad med Maria om vädret tillåter, har lovat att bjuda henne på min berömda chokladsoppa! Nu blir det sminkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback