Bang-bang

You're beautiful and dirty rich.

Eller nåt sånt ja... uppe med tuppen idag, skönt att sluta tidigt en fredag, ska nog unna en sväng via stan efter jobbet. Halsen blir bara värre nu, få se hur länge rösten håller i sig idag, kanske kan sitta lite i huvudkassan om jag inte kan prata sen. När man jobba som telefonförsäljare var det bäst att vara hes, folk tyckte nog lite synd om en och lyssnade bättre haha:) Usch nu hostade jag sådär torrt och skrovligt. Blä. Känner mig pigg i skallen iaf, huvudsaken. Annars kan det gå riktigt illa med kassan.

Var bjuden ut till Jossan på födelsedagskalas i helgen, fan jag hade behövt komma ut lite och jag har inte träffat henne på typ1½ år tror jag! Jävla skit att jag skulle bli såhär. Förra helgen skulle vi druckit vin hos Vickan men sen blev det inte av, fan jag börjar ju få vinabstinens! Man kanske skulle köpa sig en flaska riktigt gott rött och unna sig imornkväll.... men är nog bäst att låta bli. Gaah. Jag kommer säkert vara såhär krasslig långt in i Juni. Eller så blir jag frisk för att sen bli dundersjuk lagom till min födelsedag! :'(

Hoppsan vad tiden går fort på morgonen, ska ta och snygga till mig lite. Puuh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback