Varannandag-diet

Okej jag skrev om det häromdan o va skeptisk. Men efter helgens frosseri och min uppsvällda mage så tänker jag: Vad är det värsta som kan hända?

"Att du blir tjock" Käften Gustav!

Imorn kör jag igång, ca 500 kalorier får jag förtära under dagen. Sen tänkte jag arbeta ner till 350 på lågdagar. Men man ska börja försiktigt så det inte blir krashlandning direkt!

Har proteinshake hemma, ska läsa på lite om vad jag kan äta. Det där med kaloriräknande är helt nytt för mig! Så varannan dag äter jag mini och varannandag äter jag vad jag vill typ. Men man ska ju inte frossa i pomme o skit, men jag kan äta vanligt iaf!

2 veckor som startperiod. Går det bra så kör jag 4. Sen måste jag börja ladda inför vätternrundan så då kommer jag nog behöva äta mer för att orka! Ja vi får se helt enkelt. Vill ner typ 6 kg. Om det funkar så magiskt som för andra så borde jag klara det på 4 veckor. Även om det känns som ett skämt haha! Men jag är glad om jag går ner typ 2 iaf!

Nu ska jag plugga kaloriräknande! Man kan ju köpa nå soppor o skit men jag är lite anti sånt, men blir det för krångligt så får jag väl köpa ett kitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback