Torsdag: sleeeeep

Usch jag är trött. Har haft jobbiga drömmar om dieseltankar som exploderat och äckliga larver. Hela mitt huvud dunkar.

Åtminstånde är läpparna någosånär återställda, körde lite försiktigt med tandborsten på dem så jag fick bort det torra och ökade på blodcirkulationen lite, kylan har tagit kål på dem. Min underbara Mary Kay Satin Lips är försvunnen så har använt asdåligt vanligt billigt skit, blir ju fan bara mer torr! Dessutom har jag fått världens megablåsa på underläppen. På sommaren får jag det av solen och på vintern av att läpparna spricker i kylan, eller så får jag massa äckliga pengar på jobbet. Behöver bara titta på typ Gambiansa Dalasai så exploderar hela nyllet av finnar och munsår. Urk. Aldrig får man vara i fred.

Öppnar idag, måste ta en sväng via stan och hitta en present till Maria L som fyller 25! Shit jag är sämst på presenter, har aldrig varit hemma i hennes nya lägenhet så vet ju inte vad hon har för stil där eller om hon behöver typ en soppskål. Skulle köpt nåt i megasexshopen vid vårt hotell i Berlin. Bodde rakt över gatan från erotikmuséet och de hade en rätt stor affär kan jag säga. Jag menar lite porrgrejjer till en singeltjej kan ju inte slå fel! Haha! Själv hittade jag en liten vibrator med värsta strasstenarna på, den var för vacker för att inte köpa! Kunde ju köpt en likadan till henne menar jag, alla flickor gillar väl glitter?

Sen kommer ju fråga två, vad ska man ha på sig? Tema rosa. Hmm... jag som absolut hatar rosa alltså. Hur ska detta sluta? Köpte ju skittuffa lädershorts i Berlin, kanske skulle ha dem med ett par rosa pumps?:D

Måste jaga upp Gustav ur sängen nu....tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback