Tisdag: Getting ripped

Jävla väder! Grått o blött och tråkigt, varför kan inte solen skina idag när jag för en gångs skull är ledig? Bajs.
Tänkte sola, men glömde det, tänkte ta en lång vårpromenad - fuck that, tänkte städa, but what's the point? Blir helt sönderdeppad här. Har sett på tv och tränat lite, inge sug alls på att köra kondition även om jag borde. Nu är det bara armar mage och rygg som tränas. Köpte ju lite fria vikter häromdan men de är lite för lätta, vill ha tyngre iaf till tricepen. Ska köra lite rumpa och lår till ett avsnitt Gossip Girl strax hade jag tänkt mig, typ utfall och hundkiss haha kan man kalla det så? Ni vet man står på alla fyra o lyftar ena benet så rumpan tränas? Ser ut som en hund som kissar!

Ska försöka tvinga mig till att köra lite aerobic om jag hittar nån rolig musik sen också. Måste vara mer konsekvent med konditionsträningen! På fredag kommer ju Zion iaf så då blir det ut o promenera i ur och skur, jobbar på lördag men jag hoppas att solen skiner på söndag och att jag inte är för bakis efter lördagens glamourfest jag ska på så att vi kan ta en riktigt lång runda! Ååh så mysigt att gå ut med hunden! Sen blir det jogging och när konditionen arbetats upp och astman inte bråkar lika mycket så blir det till att springa ordentligt! Längtar som bara den!

Frida hade tydligen fått en cykel i födelsedagspresent också så vi ska träna som fan sen ska vi köra tjejvättern haha:D På tal om cykling är jag sugen på att lämna in min cykel på omlackering, vill ha den mattsvart så jag kan matcha mina nya rosa däck bättre. Nu är den typ lite silver med en ton av blått i sig, kommer ju se ut som värsta clownen med gröna väskor och rosa däck, fan jag vill ha svarta väskor men fy helvete vad dyra de är! Typ över tusenlappen, våra kom vi över från nåt fyndlager som Haga Cykel köpt in så vi fick dem för runt 300 per väska, lite skillnad, då kan man ta att de är gröna!

Baah nu fastnade jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback