Sweating like a piggy

Sådärja, då är dagens träningspass avklarat! Har gjort typ 500 situps, oräkeneligt antal armövningar med alla musklergrupper och massa rumpövninga av alla dess slag. Plus att jag faktiskt var så duktig att jag körde en timme kondition och muskelspänst! Massa olika hoppövningar, studsande och springande. Musklerna börjar ge vika nu och svetten sprutar! Ska ta och fixa ett glas med krossade linfrön i vatten så de sväller lite medan jag tar en välbehövlig dusch!

Känns för jävla bra! Jag skulle behöva gå ner på 80% så jag kunde ha en dag mitt i veckan helt ensam hemma och bara träna! Skönt att vara själv och köra musiken på högsta volym och tönta runt massa. Spegeln i vardagsrummet är min träningskompis! Jag kör i bara sportbh och löpartights och jag ser faktiskt att mängden fett som dalldrar runt magen när jag hoppar runt har minskat. Det dallrar inte alls lika mycket! Det kan jag lova är motivation! Likadant att se armmusklerna definieras är underbart! Anna Anka here I come!

Shit nu måste jag skynda in i duschen, svetten rinner av mig! Kan ju inte svetta ner hela skrivbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback