Sovdags: Men!

Jag är ju jättepigg av allt tränande idag!

Suttit o surfat runt lite, kanske tjejtrampet vore nåt också, fan bara 5 mil! Start och mål i Västerås, 2 veckor innan tjejvättern, lite bra uppladdning sådär! Börjar redan ha erotiska fantasier om att köra vätternrundan orginal på 30 mil nästa år, men det krävs en jävla massa träning inför. Okej vi ska köra 200mil i sommar men sen är det ju uppehåll och vinter som det gäller att inte bli förslappad under... Svärmors sambo körde rundan på 9 timmar i fjol, snitthastighet på 33.3km/h! Det är helt stört! Man kanske skulle gå i träningsskola hos honom, han springer varje dag, bra när man bor i skogen och har sitt egna löpspår! Sen spinnar han flera gånger i veckan plus att han kör landsväg och terräng under sommarhalvåret på sin fucking carbon-cykel som är typ lättare än luft!

Jag måste nog lägga in ett spinnpass i veckan, ska sälja min motioncykel och köpa en spinner, fan världens skillnad, motioncykeln är som en fucking kärringcykel. Har visserligen bytt sadeln mot en racer men fortfarande svårt att få en bra ställning och det är mest belastande. Menmen, spinners är dyra, får önska mig en i födelsedagspresent!

Tror jag ska prova mina klätterskor o se om jag får ont av dem, jag har ju ingen nagel på ena stortån tack vare mina löparskor och en 3-timmars promenad i höstas. Var superlänge sen vi klättrade, behöver köra lite så man inte tappar allt, blir ju skitsvårt att klättra i riktiga berg om man tappat styrkan från inomhusträningen. Jani, tänk er sommar, sol, cykeltur till Ågelsjön med klättring, bad och grillat på menyn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback