Söndag: Ikea baby!

Nu är Johanna på väg! Vi ska rocka hela jävla Ikano fan!

Kommer bli dyrt.. men egentligen inte, det är ju Ikea fan, mycket för pengarna!

Hade en trevlig lördagskväll med Maria och Maria igår, åt massa ost, Cantadou 4 Peppar är min nya favorit! Shit vad goood! Imiterade hollywoodfruarna, vi ska bli sånna när vi blir gamla, prata med konstig brytning och ha vilda tantfester! Snurrade lite lagom i skallen när det var läggdags, tog en dusch och Gustav smörjde in migi min nya lotion från Vaselin, lukta gurka och aloe vera, ville typ äta den! Mums!

Ska t ao kissa o dra på mig lite ytterkläder nu, vårinvigde min skinnbikerjacka igår, underbaaart! Idag har jag min vita skjortklänning som är lite india-stil på, svarta strumpbyxor och vinterpumpsen med skinnjackan, känns bra! En blommig väska på det och jag är fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback