Slut dag två

Blev en halv laxfilé, ca 2 dl färssås, en halv näve valnötter till lunch. Jag vet värsta combon!
Sen blev det taco i form av två små tortillabröd, massa färs, ost, youghurt, salsa och sallad... MUMS! Efter en halvtimmes kvällspromenad med Zion blev det en sockerfri delicatoboll, ännu mer MUMS!


Imorgon är det svältdag igen. Kaffe till frukost, en soppa till lunch och grönsaker till kvällsmat är planen. Vi får se hur det går. Har ungefär 190kcal keso kvar, tar nog lite sånt till lunch så magen blir lite mer fylld. Jobbigast är ju att gå o vara hungrig på jobbet. Jobbigare är att baka chokladkakan jag ska ha med mig till jobbet på torsdag. Inget provsmakande där inte!


Jobbar stängning imorn så vaknar senare och kommer hem senare, skönt för då är det bara att gå ut o gå med Zion en timme så är det typ sovdags och det är det bästa sättet att bli av med svulloimpulserna.


Fan vad mina naglar ser ut, bara på tal om inget alls. Dags att fila lite.


Nej ni kära vänner, nu blir det sovelisov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback