Productive sunday

Fick med mig ett par nya skor hem idag, oouuuh, I lööv them! Ljusbruna i skinn från Vagabond, klassiska pumps. Underbara! Hitta ett par schyssta skor till Gustav också, älskar att köpa saker till honom:)

Inne på Ikea blev det allt möjligt roligt, tyvärr hade de inte lite som jag skulle ha men jag fick med mig en turkosblå vinkaraff, en silikonbehandlad ballongvisp, massa bakgrejjer, nya vinglas(fan sånt går åt hemma hos oss), lakan, krukor, hyllor, katterna fick en tunnel att leka i... Sen blev det att bunkra upp lagrena med lite sockerfria chokladbollar medan man hade chansen!

Målade hyllorna i tunn vit färg när jag kom hem, fixade käk och mumsade godis till New Moon, fan de såled ju godis för 49kr/kg, var ju tvungen att köpa 663gram! Har tränat en stund nu framför tv'n, mumsat lite chips.. ja vafan det är söndag! Jag vet, I'm a hypocrite eller hur det stavas haha:D

Ska svansa runt i mina nya skor nu, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Tristanmagnhild

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback