Onsdag: Nu vänder det!

Japp, efter idag är det närmare till nästa helg än den innan, känns bra! Får finbesök från huvudkontoret också, måste ju vara lite extra duktiga då!

Storstädade hela butiken igår o förrgår, vi har ju aldrig tid men nu har det varit dåligt med kunder så vi har inte behövt ha alla kassor aktiva. Gjorde rent ac'n och vår serverdator - fy helvete vad snusk! Fatta att vi får ont i huvet när filtren ser ut att kunna kräla iväg av sig själva vilken sekund som helst. Inte ok.

Igår så sa Annika: skulle ju vara typiskt om inte hon från huvudkontoret kommer imorn. Då svarade jag: Ja fy fan, då har vi städat helt i onödan! Fy fan alltså!

Jag och Annika har en bra relation, varje gång hon berättar något så fyller jag i med fakta. Tex.

A: Ja när jag jobbade på posten...
E: Vilket var ungefär runt det finska vinterkriget!

A: Men när jag var liten...
E: Vilket var under det finska vinterkriget!

A: När jag gick i skolan....
E: Runt tiden för det finska vinterkriget sisodär...

Kommentarer
Postat av: Costumes

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback