Nujävlar.

Imorn måste jag väga mig. Vill verkligen inte. Tror det gått uppåt 68, känns som 73 men jag hoppas att det inte är mer än 68.

Blev 2 kokta ägg med en tesked kantarellost, en avokado och en stor kaffe till frukost. Ja juste hällde i mig lite krossade linfrön som dragit en stund i vatten också. Mättar och hjälper magen arbeta. Bra skit alltså. Nu till lunch har jag stekt 2 ägg och ätit en knäcke med ost. Ska nog ta en till så jag står mig till kvällen, om inte Gustav tagit sista äpplet så tar jag det till mellis. Har möte ikväll men ska iaf köra situps och armövningar när jag kommer hem. Tror jag ska ta lite bicep nu innan jag går tillbaka till jobbet också.

Jävla tråkigt väder ute, hoppas solen kommer fram till på lördag! Så man kan gå ut o promenera fan!

Borde köpa hem nytt proteinpulver, har bara lite blåbär kvar, behöver choklad, då dricker jag ordentligt. Måste proteinboosta! Jaja, dags att gå tillbaka till jobbet nu då. Livet e hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback