Måndag: på't igen

Jaja, då ska man tillbaka till jobbet igen då. Woho!

Unnat mig lite mumsig Start! müsli till frukost, behöver lite sött känner jag. Lupin blev jätteglad för han fick slicka rent skålen på yoghurt när jag var klar. Han är helt tokig i det, just den där naturella ekologiska, kanske nåt med surheten han gillar?

Kollade tvättstugan efter tid igår, som tur var fanns en nu på morgonen, vi har knappt några kläder kvar! Usch vad jag hatar sånt, fick gå upp lite tidigare o slänga in de första maskinerna så får Gustav ta över o göra resten sen när jag går till jobbet. Vi är sämst på att tvätta, blir aldrig förns det är kris. Nån gång ibland är jag duktig och tar ett tvättpass på morgonen när vi nyligen tvättat så det bara blir typ 2 maskiner... men det händer typ 3 gånger om året!
Jag vill ha en piga. Nån som tvättar och lägger in kläderna i skåpen och där de ska vara. Och tömmer kattlådan.

Måste sätta fart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback