Måndag: nedräkning!

Iih, på fredag sticker vi!

Fan vad skönt det ska bli att bara komma bort, shoppa, äta och dricka gott, gå på erotikmuséet, festa german style! Hoppas Euron tappar lite till tills på torsdag så ska jag fan köpa på mig 2000 till, här ska det inte snålas! Gustav sa att cykelprylar var jättebilligare i tyskland så kanske kan hitta lite schyssta saker som ny rosa hjälm o cykelbyxor.

Måste planera vilka kläder jag ska ha med mig, hinner ju inte tvätta i veckan så det gäller att det man ska ha är rent! Får hålla lite koll på vädret, det styr ju en hel del, kul om det där jävla monsun regnet som drog in över Frankrike igår tittar in över oss, då vill jag fan inte gå i prickiga strumpbyxor och jeansshorts!

Hoppas veckan går fort, känner mig pepp! Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback