Lördag: full rulle

Vakna halv nio av en liten Giza som krafsa mig i ansiktet och ville ligga under täcket, somna om när hon lagt sig tillrätta på min mage och spann för fulla muggar. Gustavs telefon ringde vid nio, dags att vakna... nej vi snoozar! Nehe, då ringer svärmor och meddelar att hon är på väg, kan lova att det blev fart på oss då! Gustav städa köket och slog sönder två vinglas, tur att jag ska till ikea imorn! Jag sanera hela badrummet och dammsög lägenheten, nu ser det rätt fräscht ut faktiskt! Bara arbetsrummet som är Gustavs ansvar för jag hatar detta rum och bara att jag skriver iom det nu får min puls att öka och jag känner vreden inom mig. En gång var det ett fint rum med klädställningen, skrivbordet och mys, nu är det ett ständigt kaos av verktyg över hela golvet istället.

Ska leka med Maria, Maria och Carro idag troligtvis, ena Maria har varit sjuk, så jävla dumt alltså!

Nej lite frukost nu fan, svärmor borde dyka upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback