I know you wanna do me...

...when you get home from work and smell the kitchen!

Shit vad husmoderlig jag varit senaste timmen, gjort värsta goda lasagnen till min man! Själv äter jag ju inte den men jag vet att den är god ändå! Han är så hopplöst dålig på att fixa matlådor, vilket resulterar i att han äter dåligt. Nu jobbar han kvällar i några dar vilket betyder att han har hela förmiddagen på sig att fixa mat om det inte blev låda över från kvällen innan, men gör Gustav det. Nej för han har alzheimers tydligen. "Jag glömde". Igår gick jag upp o fixade matlåda åt honom, innan han gick frågade jag om han tagit lådan, då sprang han in i köket och hämtade den. Bra tänkte jag, han hade även gjort några mackor att ta med eftersom han inte hann äta frukost. Lite senare får jag ett sms: Jag glömde väskan med matlådan hemma...


Alzheimers jag svär. Fatta när han blir gammal o ännu gaggigare. Okej sålänge jag bara behöver laga mat åt honom. Jag tänker fan inte byta blöja.
Så nu finns det matlådor för 3 dar, jag tror jag ska sätta en flagga på dem så att han ser dem. Eller åka till hans jobb o lägga dem i kylen där.


Ska ta o gå till affären nu, slänga massa sopor på vägen. Har ju som sagt städat idag. Fan vad mycket skit man har.


Jag är faktiskt lite bakis igen, mår gravt illa. Kanske unnar mig något gott från affären också... har man mens och är bakis är allt tillåtet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback