Feeling pepp

Satt o såg på Svenska Hollywoodfruar igår. Fy fan vilken kropp Anna Anka har. Jag bestämde mig. Jag ska bli lika vältränad. Speciellt hennes armar är ju underbara! Mina har alltid varit breda eller hur man ska säga, odefinierade även om jag haft muskler. EFetr cykelsemestern i somras var det faktiskt runt armarna jag såg störst skillnad, mätte ju hela kroppen, magen blev lite mindre och benen också, men armarna hade blivit typ 2cm smalare, och i förhållande är ju det jättemycket jämfört med att bli 2cm smalare över låren. Men nu verkar jag ha fått tillbaka mina knubbarmar. Vågar inte mäta men jag ser på bilder att armarna är helt annorlunda:/

Haha, andra bryr sig om sina stora rumpor, det är ju skitsamma för mig, jag vill inte ha stora armar, bara muskulösa!

Så drog på mig mina nya jättefina träningsbyxor och körde massa armar, situps o liknande. En sväng på motioncykeln blev det också, men jag var lite för trött för att orka ösa på där. Ska fanimej ta mig i kragen och träna som ett as i helgen. Jag o Johanna drar eventuellt till Ikea på söndag, då blir det ju värsta träningspasset, shit vad man kan springa runt därinne!

Sen kommer lilla Zion nästa fredag så efter det har jag inga ursäkter, då måste jag ju ut o gå! Beach 2010 here I come för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback