Dag två!

Livet känns inte längre lika pissigt! Haha!

Var inte ens hungrig när jag vaknade, vilket var bra för då vräkte jag inte i mig massa onödigt, två stekta ägg, två finncrisps med lite ost och en latte på det blev det.

Igår år jag förutom det jag tidigare redovisat 2 färska champignoner, som Luping blev helt tokig i och ville stjäla! ½ Gurka, två små bitar grön paprika och sen ½dl pastasås med tomat och grönsaker. Tror jag hamnade på 450-500 kcal totalt. Tummen upp! Om man ska vara riktigt nojjig så skulle man köpa en hushållsvåg o väga o räkna på allt man äter, men det känns lite överkurs! Och så fet är jag inte att jag behöver det haha:D


SOvit som en gris inatt, kroppen får ju jobbe rätt hårt att bränna fett till att försörja det basala energibehovet. SKulle behöva sova längre de dagar jag haft lowcalorie. Jaja, sminka mig lite snabbt och sticka till jobet igen då!

Pussinuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback