Dag 3

Väcktes 6.22 av Zion som skällde och ylade. Fy fan helt förstörd, somnade om. Drog mig ur sängen vid tio i nio och gick ut en morgonpromenad med åbäket som jag hur glad som helst att jag äntligen gått upp!

Har duschat och gjort en stor kanna kaffe nu, varje glas inkl. mjölk hamnar på typ 25kcal tror jag, höfta lite på hur mycket mjölk jag hade i. Men inte mer än ½dl. Kaffet i sig är ju typ 2kcal per 100g. Ska nog festa till det med två glas!

Kommer hem på lunch framåt eftermiddan, en soppa och promenad med Zion blir det då. Kanske lite linfrön att fylla magen med. Det är typ 440kcal/100g men det väger ju typ inget och man tar bara 2 msk så kanske blir 15kcal om inte mindre.

Mot jobbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback