Crashboombang

Glömde ställa om klockan på mobilen igår, kan ju gissa hur det slutade när Evelina skulle öppna idag...
Jaja, lite flottigt hår och osminkat nylle är ju sexigt!

Hann inte käka frukost, men nu blev det lunch på en proteinshake.
Mjölk: 135kcal
Proteinpulver:130kcal
Totalt: 265 kcal

Seriöst, jag får ju bara äta 500! Tur att jag inte hann äta frukost, så kan jag unna mig en varmakoppen tomat&basilika soppa ikväll haha.

Imorn blir det vanlig mat igen och tänker man så så är det ju mycket lättare. Fan hur jobbigt är det att stå ut med att vara hungrig en dag? Tror att det är framgångsreceptet för den här dieten, bara att jag vet om att jag inte får äta ordentligt några dar gör mig mentalt ostabil och jag blir ännu mer svullosugen. Nu måste jag bara stå ut idag, och än så länge går det bra. Värre är ju helgen när man är hemma och har allt tillgängligt. Tur att jag jobbar påskafton och har min lågdag då! Vi har ju gäster på fredag kom jag på så får köra två normaldar i rad, men jag tror att det är bättre än två svältdagar. Har man svältdagar går ju ämnesomsättningen ner och hela tanken med dieten är ju att man ska hålla igång förbränningen genom att äta normalt varannan dag.

SKa ta o blåsa håret nu, gick tidigare på lunch så jag kunde ta en timme och tvätta håret o sminka mig ordentligt haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback