Byebye Darlings!

Nu går jag o lägger mig!

Ska upp kl 3 igen, jippie på den alltså!

Har packat ett svart, ett vitt och mitt blå linne från Weekday, jeansshorts, svart klänning, paljettkoftan, den vita stickade. Två par strumpbyxor, ett par svarta knappt transperanta och mina prickiga. Reser i jeans, randig tröja och kavaj. Shit jag skulle ju inta ha med mig några kläder alls. Fanfanfan. Måste packa ett par pumps. SKa jag ta bikerjackan? Jag vill ju ha den men jag kommer att frysa ihjäl!

Pengarna och passet är packat. Frågan är om jag ska ha mina fula gympadojor, det är ju faktiskt bekvämast. men hur fult är det inte till kappa? Jaja. Man kan ju inte vara fashionista hela jävla tiden.

Nu är ju största frågan innan läggdags, rosa eller svart nagellack?!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Svar: Jag har faktiskt provat detox tabletterna för två år sedan och de gav resultat på mig men dock inte på min kompis. Jag gjorde det för att rensa ut gifter och gick samtidigt ner 3 kg. Så man vet inte. Henne gav det inga resultat alls.



Har själv tvekat när det kommer till detox plåster men vi får se, detox kanske är min grej trots allt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback