Burnmarks on my creditcard

Världens bästa svärmor sa: Men ni jag har ju bilen med mig så behöver ni handla något så kan jag ju hjälpa er!

Woho! Tömde halva Ingelsta, blev 15kg kattmat och lika mycket hundmat, ny leksak till Zion, present till mamma, ett ost-set och salt/pepparkvarn från Bolagret, typ halva Rusta, hand-, bad- och hud- och tandkräm, massa cashewnötter, ni vet sånt bra skit! Köpte fria vikter också, dock hade de inte 3kgs så fick bli 2or istället, men det får duga! Blev en sväng in på Willys opckså, fan vad skönt att fylla upp lagren igen! Har blivit lite väl mycket dyrt på Konsum men nu ska vi väl fan inte behöva gå dit på ett tag!

Lagade lite god mat till svärmor som köpte rosa tulpaner åt mig! Hon är fin hon!

Ikväll blir det vin med lite vänner som sagt, har bakat brownies och köpt hem lite ost, ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback