Beundrarbrev

Fick ett brev från mina kollegor i Nyköping idag, tydligen hade någon stuckit in en lapp som troligtvis var till mig en morgon när de öppnade. Han hade varit hos mig o blivit störtförälskad och ångrat sig att han inte försökt få mitt nummer... aaw så pluttit! Så nu skrev han några väl valda ord och skickade med mailadress och telefon, snokade lite på FB och han såg ut o vara i övre tonåren, bilden var tagen på håll. Men vafan lite lammkött kanske vore något. Hoppas inte Gustav misstycker.

Dock kan lappen varit till en annan, för han hade adresserat till dne snygga blondinen som jobbade 3/1, och efter lite efterforskningar var vi två blondiner som jobba då, men hon är ju lite äldre, gift och har barn, så det måste vara till mig:P

Ååh så spännande! Känner mig som en tonåring igen! Haha:D

Kommentarer
Postat av: Vickan

haha, shit va kul med beundrarbrev... =)

2010-03-25 @ 20:39:38
Postat av: Alvinsilje

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback