Torsdag: det kliar!

Seriöst, Gustav lura mig till att spela volleyboll igår. Hade bara tänkt sitta med o titta på men det såg ju rätt kul ut och myggen åt bara upp mig ändå så jag tänkte äh vafan! Shit min hand är paj! Jag var ju värsta serve-esset!

Men fan jag är lite öm i kroppen idag och myggbetten håller på att ta kål på mig! Gaah! *Kliakliaklia*

Har ätit en regelrätt gi-frukost med stekta ägg, avokado, grön paprika och creme fraishe nu, ska ta och kladda på mig lite smink och försöka göra nåt åt håret så det inte ser så äckligt ut. Jag hatar mitt hår i den benämningen att det blir flottigt efter en halv dag! Vi prata om det igår på jobbet, min chef tvättar varje dag, jag vill tvätta varje men försöker tvätta varannan, en tredje tvättar 2ggr/vecka. Jävla kärring, fatta vad skönt att ha fräscht hår utan att behöva tvätta, torka, föna, varje dag!

Sen av nån anledning har allt mitt pigment runnit av mig! Va fan! Jag bara kolla mig i spegeln när jag gick upp och insåg att jag är likblek, jag hade ju börjat få en liten svag nyans av spädgris iaf! Vad hände med den? Nej jag ska fan äta såna piller man blir brun av! Måste bara undersöka vilka som är bäst! (och om de funkar). Sen blir det ju inte bättre av att man är polare med dalakullan Frida som måste ha rötter i Nigeria för hon har knappt sett solen iår och är redan kalasbrun. Man får ju mindrevärskomplex!

Fan nu fick jag sådär bråttom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback