Blablabla... tråkigt.

Gogglade runt lite och kom in på en sida som hette SalongK som har lite av varje, lite mat, lite mode, lite sexspalt, ni fattar, som en veckotidning! Riktigt trevligt var att de hade mycket vegetariska recept som annars lyser med sin frånvaro! Så nu ska jag sitta o läsa lite där tror jag.... eller kanske rensa lite jordgubbar och lägga mig på soffan, är helt stört trött, lite rädd att jag börjar få en infektion i kroppen. Inge kul alls:/ SKa ta febern som doktorn sa åt mig att göra med jämna mellanrum även om jag inte kände mig febrig. Baah.

Känns b att vara hemma från jobbet för att man har ont i tummen, kan ju inte göra ett skit. Kan inte städa för handen, kan inte gå ut och gå med Zion för han måste ligga och ta det lugnt, kan inte lämna honom ensam.
Blev lite arg på en peron förut som frågade om vi avlivat honom, det är väl det man gör när hundar bits, höll på att gå i taket.
Visst han ska inte bita mig men han gjorde det inte oprovocerat och jag gjorde fel, jag visste att jag kunde bli biten men jag tog risken för jag ville få ut benet ur käften på honom så snabbt som möjligt. Hade jag inte blivit stressad hade jag agerat annorlunda och troligtvis fått ut benet utan att bli biten men ibland tänker man inte. Allt som fanns i mitt huvud var att han  kunde kvävas eller få magen förstörd av benflisorna. Han är ju för fan inte farlig för nån, men han är hund. Gaah vad arg jag blir på folk som tycker, okej om du tänker det men kom fan inte o säg att jag borde avliva min hund. Man säger ju inte gärna till nån: fy fan vad dina barn är hemska, varför har ni inte adopterat bort dem?
Fan nu blev jag arg igen, jag har värsta humörsvängningarna, kanske fått rabies som en thailändska undrade om jag hade igår på akuten.

Ska nog ta en såndär värktablett till så jag blir harmonisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback