Sweet dreams

Nu ska jag krypa till kojs, aptrött! Har haft en mysig dag med bakisfrukost i solen på balkongen med lilla Evelina. Promenad i solen med Zion och Gustav, shoppingäventyr i Ingelsta med Maria och Martin, lagat mumsig laxgratäng, köpt blommor på plantagen och tagit ett varmt hett bad med tända ljus i bakgrunden, insvept i Gustavs famn!

Dessutom blev jag totalt blixtförälskad i några ljusstakar på Plantagen så jag önskar mig presentkort där! SOM FAN! Iiih vad fina men Gustav tyckte att det var för dyrt det aset! Baah. Jag har lite ont i hjärtat nu för att jag inte köpte dem... men jag fyller ju om 2 veckor så får hoppas på att jag får presentkort där av nån vänlig själ!







Min klänning är från H&M och kostar 69kr, jag fucking älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback