Sunny saturday!

Solen tittar iaf fram stundoms! Tror jag ska bege mig bort till solariet och få lite extra sol i några minuter såhär på morgonkvisten. Jag har en lång väg att gå för att bli sommarbrun så det är bara att börja jobba!

Sen ska vi nog handla lite, ladda upp inför kvällen och sisodär! Netto hade vattenmelon för 8kr/kg, som fucking hittat! Mmmm, vattenmelooon...

Ikväll blir det med största sannorlikhet Palace, det är ju deras sista kväll innan de slår ihop portarna så känns ju som att man måste gå, även om det blivit sugigt, men det borde vara drag ikväll med tanke på att många nog känner som jag, man vill gå dit en sista gång för nostalgin! Ska dra ihop några tjejor från jobbet och dricka lite vin (sen kanske det råkar bli ett tequilarace, det vet man aldrig) som en liten förfest. Får se om vi ska käka något också, man måste ju ladda magen ordentligt om man ska klara en helkväll! Dock är ju min nya klänning som jag är lite sugen på att ha på mig tight som ett korvskinn, så frågan är om inte magen kommer bli för oglamorös om jag äter för mycket, har ju mens också så den är ju redan svullen... får kanske bli nån annan klänning...

Jaja, klockan är ju typ 11 och jag sitter i bara trorsorna, nu är det dags att sätta fart bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback