Regnet det bara faller ner

Vad ska det vara bra för? Jaja, lätt att välja kläder iaf, jeans och randig tröja - check. 

Sitter och moffar i mig frukost med lite lätt ångest, jeansen är iof nytvättade men de sitter lite för tight, kjolen på jobbet har också börjar strama lite... fan! Kan det ha något att göra med att jag knappt rör på mig och äter onyttigheter var och varannan minut?

Imorse satte jag iaf klockan på 6.30 så att jag skulle hinna gå ut med Zion och träna lite på pilatesbollen... bara det att jag tröck på stäng av istället för snooze. Jävla skit. Som tur var duscha jag och tvätta håret igårkväll så jag behövde bara tvätta av mig lite snabbt, jag måste få min tid till att äta frukost och eftersom det måste gå långsamt så kan jag ju skriva här under tiden!

Nej nu är det nya tag, slutar tidigt idag så då ska det storstädas, sen ska det tränas för kung och fosterland! Ska ha träningsvärk i en vecka jag svär!

Nu till det evigt återkommande besväret, dags att sminka sig! Baah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback