Önskelista för håret!


En varmluftsborste, har aldrig provat men känns som nåt mitt plattaoch tunna hår skulle bli fluffigt och fint av!



Värmespolar, aldrig provat heller, men de jag sett anända dem ser ju ursnygga ut!



Hårinpackning kan man ju aldrig få för lite av! Denna är alla mina frisörutbildade kompisar helt saliga i!



Sen för att bli av med allt annat hår! Braun Silk-Epil 7, fungerar även i vatten! Hur bra är inte det? Kunna ligga i ett riktigt armt bad så att hårsäckarna öppnar sig innan man kör igång! Har velat ha en sån jättelänge för min gamla epilator kasta in handduken för länge sen! Men smakar det så kostar det, billigaste stället jag hittat den på var tretti.se för typ 1270 eller nåt sånt. OnOff skulle ha typ 1500, nejtack på den!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag har värmespolar från babyliss. eller jag har dem i london, har fan inte fått hem dem ännu.. typiskt.

men de är jättebra! mycket bättre än locktång, kan varmt rekommendera dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback